جستجو
Close this search box.
Moscow Atack

شورای مقاومت ملی برای نجات افغانستان حمله‌ی تروریستی به تجمع مردم در کنسرتی در شهر مسکو جمهوری فدراتیف روسیه را که منجر به جان باختن و مجروحیت شماری از شهروندان آن کشور گردید، شدیداً محکوم و مراتب همدردی خویش را به دولت و مردم روسیه ابراز می‌دارد.

تروریزم به عنوان دشمن مشترک بشریت در هرکجایی تهدیدی علیه امنیت و ثبات است که مبارزۀ مشترک با این پدیده شوم نیاز جدی است.

شورای مقاومت ملی پیش ازین نیز بارها تاکید کرده است که افغانستان پس از تحویل‌دهی به گروه طالبان به مرکز ترویج و صدور تروریزم مبدل شده است و یکی از اهداف تهدید امنیت کشورهای همسایه، منطقه و جهان است و باید با عوامل آن مبارزه جدی صورت گیرد. بعید نیست که عوامل حمله‌ی اخیر به مسکو نیز ریشه در مراکز تروریستی‌ای داشته باشد که توسط گروه طالبان میزبانی، حمایت و تجهیز می‌شوند. از آنجایی که در حال حاضر بیش از بیست و دو گروه تروریستی در افغانستان فعال و مورد حمایت گروه مسلط اند، این می‌تواند خطر جدی و باالقوه امنیتی محسوب گردد که نیازمند مبارزه مشترک است.

شورای مقاومت ملی با تعهد در امر مبارزه با تروریزم و افراط‌گرایی، رویداد خونین مسکو را که تصاویر منتشره از آن بسیار تکان‌دهنده است، حمله وحشیانه خوانده، به مقابله‌ی فراگیر و همسو با تروریزم تاکید می‌دارد. این شورا در عین حال خود را در ماتم قربانیان این رویداد شریک می‌داند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت/ open chat
1
ارتباط واتس اپ / Contact by WhatsApp
Scan the code
شما می‌توانید پرسش و یا دیدگاه خود را اینجا بنویسید