جستجو
Close this search box.
زلزله هرات

 

بنام خداوند مهربان

با تأسف زمین‌لرزۀ شدید در بخش‌هایی از  غرب کشور به‌ویژه در ولایت باستانی هرات فاجعه آفرید و تعداد زیادی از هم‌وطنان رنج‌کشیده ما جان‌های خویش را از دست داده اند و تعداد زیادی هم زخمی شده اند و هم‌چنین خسارات مالی هنگفت بر مردم وارد شده است.

شورای مقاومت ملی برای نجات افغانستان این فاجعه طبیعی را به همه هم‌وطنان به‌ویژه آسیب دیدگان این رویداد طبیعی تسلیت می‌گوید و برای شهدا جنت فردوس و برای بازماندگان شان شکیبایی و برای مجروحان شفای عاجل تمنا می‌کند.

بدون شک در شرایطی که مردم ما در فقدان یک نظام مشروع و خدمت‌گذار و هم‌‌چنین در وضعیت فلاکت‌بار فقر اقتصادی و محرومیت به سر می‌برند، حادثۀ هولناک زمین لرزه در هرات بر دردها و مصیبت‌های آنان افزوده است. از این رو از همه هم‌وطنان عزیز مان در هر جایی که هستند تقاضا می‌‎‎کنیم که به یاری همدیاران آسیب دیده خویش در هرات بشتابند و به خصوص از هموطنان مقیم ولایات جنوب غرب کشور تقاضا داریم که به شفاخانه‌ها رفته و برای زخمی‌های حادثه خون اهدا کنند.

شورای مقاومت ملی برای نجات افغانستان از کشورهای دوست و همسایه، سازمان‌ها و نهادهای بین المللی خیریه می‌خواهد که در شرایط مصیبت‌بار کنونی به یاری مردم آسیب دیدۀ هرات رسیدگی فوری نموده در ارسال بسته‌های کمکی فوری از هیچ سعی و همکاری دریغ نورزند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت/ open chat
1
ارتباط واتس اپ / Contact by WhatsApp
Scan the code
شما می‌توانید پرسش و یا دیدگاه خود را اینجا بنویسید