جستجو
Close this search box.
General-Razeq

 

امروز مصادف است با ششمین سال‌روز شهادت جنرال عبدالرازق اچکزی، فرمانده پیشین پولیس قندهار، قهرمان آزادی و از شخصیت‌های تاثیرگذار کشور. شورای عالی مقاومت ملی برای نجات افغانستان به این مناسبت مراتب همدردی خویش را ابراز داشته، روان آن شهید را شاد و یادش را گرامی‌ می‌دارد.

جنرال عبدالرازق از چهره‌های شناخته شده‌ی سیاسی و نظامی کشور بود که سال‌ها در راه دفاع از میهن و مردم صادقانه مبارزه و تلاش نمود. او در برابر گروه طالبان و تفکر آنان موضع بسیار واضح و روشن داشت و هرگز با آنان سر سازگاری نداشت و از همین سبب برای حذف او از هیچ تلاشی دریغ صورت نگرفت.

جنرال عبدالرازق در مبارزه و ایستادگی، انسان ویژه‌ای بود. شجاع، استوار، نترس و پاسدار ارزش‌های ملی و میهنی. در برابر دشمنان مردم افغانستان سرسختانه مبارزه می‌کرد و کوتاه نمی‌آمد. او در قلمرو حاکمیت خود طالبان را چنان خورد و خمیر کرده بود که تمام تلاش به این متمرکز گردید که این سد را از برابر شان بردارد.

جنرال رازق تعلق خاطر به مردم افغانستان داشت و دارد و میزان محبوبیت او در میان اقوام مختلف کشور ناشی از کارنامه و عملکردهای او است که برای افغانستان و مردم آن انجام داد.

شورای عالی مقاومت ملی برای نجات افغانستان در ششمین سال‌روز شهادت جنرال عبدالرازق، یاد او و همه شهدای جهاد، مقاومت، عصر مردم‌سالاری و سه‌سال پسین را گرامی داشته، روان‌های شان را شاد و نام‌های شان را جاری می‌خواهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت/ open chat
1
ارتباط واتس اپ / Contact by WhatsApp
Scan the code
شما می‌توانید پرسش و یا دیدگاه خود را اینجا بنویسید