جستجو
Close this search box.
Massoud-Pezeshkyan

شورای عالی مقاومت ملی برای نجات افغانستان، برگزاری موفقانه‌ی انتخابات ریاست جمهوری ایران و پیروزی آقای دکتر مسعود پزشکیان را به دولت و ملت سربلند ایران شادباش عرض نموده، برای جمهوری اسلامی ایران و مردم آن پیروزی و موفقیت آروز می‌کند.

افغانستان و جمهوری اسلامی ایران با مشترکات فراوان دینی، فرهنگی و زبانی، در شادی و اندوه همدیگر شریک اند و چه بسا جای خرسندی است که ملت ایران در دو هفته پیهم پای صندوق‌های رای رفتند و با گزینش دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رییس جمهور ایران، دموکراسی و مردم‌سالاری را تمثیل نمودند.

با تشکیل دولت جدید انتظار می‌رود که جمهوری اسلامی ایران در قبال مهاجرین افغانستان مانند گذشته توجه و همیاری لازم نماید. در عین حال تغییر در سیاست راهبردی آن کشور در قبال تسلط نا مشروع کنونی در افغانستان نیز محسوس است و باور داریم که دولت آقای پزشکیان به این امر مهم توجه و دقت خواهند کرد. زیرا با دوام عمر طالبان، به رشد گروه‌های هراس افگن در افغانستان، افزوده می‌شود و این خطر، منطقه و جهان را تهدید می‌کند.

شورای عالی مقاومت ملی ضمن عرض شادباش مجدد پایان موفقانه‌ی انتخابات ریاست جمهوری ایران، برای دولت و ملت آن کشور آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت/ open chat
1
ارتباط واتس اپ / Contact by WhatsApp
Scan the code
شما می‌توانید پرسش و یا دیدگاه خود را اینجا بنویسید