جستجو
Close this search box.

بنام خداوند قادر متعال

هموطنان عزیز، مردم سربلند افغانستان!

شورای مقاومت ملی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما به درگاه حق تعالی، حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر، عید بندگی و تزکیه نفس را به همة شما هموطنان مؤمن و روزه‌‌دار تبریک و تهنیت گفته، سعادت، سلامت و آرامش شما مردم متدین را از پیشگاه خداوند متعال مسئلت نموده و با اتحاف دعا به روح همه‌ شهدای عزیز کشور، بویژه شهدای روی‌داد خونین سالنگ، اتحاد عمل و همبستگی روز افزون شما را در برابر عقب‌گرایی و استبداد گروه ضد بشری طالب آرزو می‌نماید.

هم‌وطنان دردمند!

عید سعید فطرِ امسال درحالی فرا می‌رسد که متأسفانه افغانستان در شرایط بسیار ناگوار و وضعیت فاجعه‌بار سیاسی، امنیتی و اقتصادی قرار دارد. سرنوشت سیاسی و اجتماعی مردم به دست گروه قسی‌القلب و استبدادگر ضد بشری، افتاده است که خشونت، وحشت، ترور، بی‌عدالتی و فساد بی‌داد می‌کند. طالبان، این جانیان مزدور و دشمنان بی رحم و قسم خورده مردم افغانستان همه روزه از هموطنان مظلوم و بی‌پناه ما قربانی‌ها می‌گیرند. طالبان حتی در ماه مبارک رمضان نیز از جنایات و خونریزی دست نکشیدند و حوادث خونین را رقم زدند و شمار زیاد خانواده‌ها را بر سفره غم نشاندند که خاطر هر انسان آزاده وجدان بیدار را مکدر و دردمند می‌نماید.

هم میهنان عزیز!

در روزگاری قرار داریم که بخش وسیعی از مردم افغانستان اعم از زن ومرد، کودک و بزرگ‌سال از جبر یک گروه ستمگر به ستوه آمده است و افغانستان به لانه امن برای تروریستان مبدل شده است. حرمت مادر وطن، این خواستگاه مبارزان و آزادگان و پیام آوران آزادی شکسته شده و توحش و جهالت هم‌چنان ادامه دارد. ولی تاریخ بشر از آغاز تا امروز، تاریخ مبارزه و مجادله با همین جبرها بوده و است. شورای مقاومت ملی تاکید میدارد تا برپایی یک حکومت مردم سالار براساس اصل حق حاکمیت مردم، آزادی، برابری و عدالت به مبارزه و تلاش‌های خود ادامه بدهد، زیرا پیمودن این راه هرچند دشوار ولی پرشکوه و غرور آفرین است.

شورای مقاومت ملی برای نجات افغانستان یک بار دیگر عید سعید فطر را به پشگاه مردم افغانستان تبریک گفته و از بارگاه خداوند منان استدعا می‌کند که هرچه زودتر خشونت، توحش، بی عدالتی و تعصب در کشور عزیزما ریشه کن شود و همه هموطنان ما در یک فضای آرام، در صلح و ثبات زندگی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت/ open chat
1
ارتباط واتس اپ / Contact by WhatsApp
Scan the code
شما می‌توانید پرسش و یا دیدگاه خود را اینجا بنویسید