جستجو
Close this search box.
جنرال عبدالرازق شهید

باسم ربه‌الشهدا

 

امروز مصادف است با پنجمین سال‌روز شهادت جنرال عبدالرازق اچکزی، شخصیت متنفذ سیاسی و از بزرگان حوزۀ جنوب کشور که جانبازانه در راه دفاع از میهن و مردم به شهادت رسید.

شورای مقاومت ملی برای نجات افغانستان فرا رسیدن سال‌روز شهادت این فرزند صدیق و فداکار میهن را خدمت خانواده، بستگان و دوست داران ایشان تسلیت عرض نموده، از کارنامه‌های درخشان او قدر دانی می‌نماید.

جنرال عبدالرازق از شخصیت‌هایی بود که همیشه در برابر طالبان، تروریستان و تفکر برتری طلبی و انحصار گرایی ایستادگی می‌کرد و شجاعانه از مردم و میهن پاس‌داری می‌نمود. او در سال‌های فعالیت اش در حوزه جنوب به عنوان سد محکمی در برابر طالبان محسوب می‌گردید و در کنار آن در فعالیت‌های مهم ملی و سیاسی کشور نیز نقش برازنده داشت. او در جایگاه یک شخصیت سیاسی و نظامی، از منافع مردم حراست می‌نمود و نه‌تنها در برابر طالبان که در پاس‌داری از حق مردم و تحقق عدالت، با جانب حکومت‌های وقت نیز با جسارت برخورد و ایستادگی داشت.

امروز در شرایطی که سرزمین ما مورد اشغال یک گروه مزدور و تروریست پرور قرار گرفته است، جای جنرال عبدالرازق در کنار سایر همسنگرانش خالی است. اما راه، اندیشه و تفکر ضد طالبانی او هم‌چنان باقی خواهد ماند.

ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطرات آن شهید راه آزادی کشور در پنجمین سال‌روز شهادتش، به روح تمامی شهدای کشور اتحاف دعا نموده، روح جنرال اچکزی را شاد و نامش را جاودان می‌خواهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت/ open chat
1
ارتباط واتس اپ / Contact by WhatsApp
Scan the code
شما می‌توانید پرسش و یا دیدگاه خود را اینجا بنویسید