جستجو
Close this search box.
انفجار در مزار شریف و دشت برچی

شورای مقاومت ملی برای نجات افغانستان با الم و اندوه، شهادت شماری از هموطنان بیگناه ما را که در نتیجه‌ی حملات تروریستی در روزهای اخیر در شماری از ولایات به شهادت رسیدند، به ویژه شهدای حملات تروریستی روز پنجشنبه21 جدی در دشت برچی کابل و شهر مزار شریف را به خانواده‌های عزادار شهداء و به پیشگاه مردم افغانستان تسلیت عرض نموده، این اعمال غیر انسانی و تروریستی را با شدیدترین الفاظ محکوم می‌نماید.

تروریسم یکی از بزرگترین تهدیدها و چالش‌هایی است که در حال حاضر کشور ما افغانستان با آن روبرو است. حملات تروریستی زنجیره‌ای که همه روزه منجر به شهادت و زخمی شدن شمار زیادی از هموطنان بیگناه ما می‌شود، جنایات هولناکی است که توسط گروه طالبان و گروه‌های تروریستی مورد حمایت آنان انجام می‌شود و ماهیت ادعای دروغین تامین امنیت سراسری گروه طالبان را بصورت واضح به نمایش می‌گذارد. همه می‌دانند که با تسلیم‌دهی قدرت به گروه طالبان، احترام به حقوق بشر از کشور رخت بسته و حق زندگی انسانی از مردم افغانستان سلب شده است. نظم امنیتی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور در حال نابودی است.

شورای مقاومت ملی برای نجات افغانستان، بار دیگر از سازمان ملل متحد، جامعه جهانی و کشورهای منطقه برای مقابله با تروریسم تقاضای همکاری می‌نماید تا برای التیام بخشی درد و اندوه بی پایان مردم افغانستان به‌طور مشترک اقدامات ضروری و جدی انجام دهند تا از این طریق زمینه‌ی برگشت دموکراسی و وضعیت مطلوب مردم افغانستان فراهم گردد.

شورای مقاومت ملی برای نجات افغانستان به خانواده‌های شهداء حوادث اخیر تسلیت گفته برای شهداء بهشت رضوان و برای زخمی‌ها شفای عاجل و کامل آرزو می‌کند.

یک پاسخ

  1. حرکت ملی در این زمینه نیاز است تا از این
    بحران نجات یابیم
    هرچه عاجل دست بکار شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت/ open chat
1
ارتباط واتس اپ / Contact by WhatsApp
Scan the code
شما می‌توانید پرسش و یا دیدگاه خود را اینجا بنویسید