جستجو
Close this search box.

 

بنام خداوند دادگر

وقوع زمین لرزه در ولایاتی در جنوب کشور دوست و برادر جمهوری ترکیه و بخش‌هایی از کشور سوریه که سبب وارد شدن خسارات سنگین جانی و مالی شده، شدیداً مایه‌ی تأثر عمیق ما گردیده است.

در پی این رویداد که شب گذشته در حوالی شهرهای قهرمان ماراش و نزدیک به ده شهر دیگر در جنوب ترکیه و برخی مناطق سوریه بوقوع پیوست، تا ایندم بیش از هزار تن جان‌های شیرین شان را از دست داده و هزارها تن دیگر نیز مجروح و یا در زیر آوار گیر مانده اند. علاوه برآن خسارات بجا مانده ازین رویداد طبیعی، بسیار سنگین و مایه‌ی اندوه است.

شورای مقاومت ملی برای نجات افغانستان در حالی که از وقوع این رویداد شدیداً متأثر گردیده است، مراتب عمیق همدردی خود را با دولت و ملت کشور دوست، برادر و هم‌فرهنگ جمهوری ترکیه  ابراز داشته، خود را در اندوه خانواده‌های داغ دیده‌ی این حادثه‌ی تلخ، شریک دانسته، برای مجروحان  شفای عاجل تمنا می‌کند.

اطمینان کامل داریم که با درایت و‌ تدبیر دولت محترم جمهوری ترکیه و عزم متین و هم‌سویی مردم شریف آن کشور، با رسیدگی عاجل کمک‌های جهانی و نهادهای مدد رسان، به متضررین رسیدگی‌ لازم صورت خواهد گرفت.

یکبار دیگر شورای مقاومت ملی غم‌شریکی خود را با دولت و مردم دردمند ترکیه ابراز داشته، خود را در این اندوه عظیم شریک می‌داند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت/ open chat
1
ارتباط واتس اپ / Contact by WhatsApp
Scan the code
شما می‌توانید پرسش و یا دیدگاه خود را اینجا بنویسید