جستجو
Close this search box.

 

متأسفانه دو سرو بلند آزادی و آزادگی، دو قامت استوار مقاومت و پایداری، فرمانده اکمل امیر و فرمانده بصیراحمد اندرابی با شماری از هم‌سنگرانش را در حالی از دست دادیم که حضور آنان به عنوان سرمایه‌های کشور ما، بسیار مهم بودند.

فرمانده اکمل امیر و فرمانده عبدالبصیر اندرابی که هردو در این اواخر از چریکان جبهه آزادی بودند درکنار شمار دیگر از سنگرداران با سپر کردن سینه در برابر دشمن، هرچند در یک جنگ نابرابر و نا متعارف، به صفوف شهدا پیوستند و نام بلند شان در ذهن تاریخ حماسه‌ها حک گردید.

شورای مقاومت ملی با باور به این امر که مقاومت حق مردم افغانستان برای نجات کشور و مردم از وضعیت نا مطلوب کنونی است و باییست، با کم‌ترین هزینه‌ی جانی و با اولویت حفظ جان فرماندهان مجرب، برومند و شجاعی باشد که حضور شان برای نجات کشور نیاز مبرم است.

طالبان به عنوان نیروی سرکوب‌گر، ظالم و متحجر که از خون‌ریزی سیراب نمی‌شوند، در پی بقای خود از طریق جبر، زور و سرکوب گری اند که نتیجه‌ی آن، وضعیت حاکم کشور است که زندگی را برمردم حرام کرده اند و در کنار آن خوش‌باوری نا عاقبت اندیشانه‌ی برخی کشورها به این گروه، آنان را به غرور کاذب سلطه‌گرایی مطلق رسانده است.

شورای مقاومت ملی برای نجات افغانستان در حالی‌که مراتب تأثر عمیق خویش را نسبت شهادت هردو فرمانده شجاع، متین و استوار کشور و هم‌سنگران ایشان به خانواده‌های دردمند، هم‌سنگران و مردم رنج‌دیده کشور ابراز می‌دارد، روح شهدا را قرین رحمت الهی و نام‌های شان را جاودان می‌خواهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت/ open chat
1
ارتباط واتس اپ / Contact by WhatsApp
Scan the code
شما می‌توانید پرسش و یا دیدگاه خود را اینجا بنویسید