جستجو
Close this search box.

 

بنام خداوند حق وعدالت

گروه تروریستی طالبان با توسل به رویکردهای خشونت‌بار دست به انجام جنایات ضد بشری و خلاف تمام موازین اسلامی، اخلاقی و انسانی زده، صدها باشنده‌ی بی‌گناه و مظلوم ولایت پنجشیر را تیرباران و قتل عام نموده اند.

توسل به خشونت، قتل‌های هدفمند، انجام جنایات بشری و نسل‌کشی های تباری از رویکرد و فرهنگ طالبان است که نه‌تنها بارها به آن مبادرت ورزیده که بدان فخر می‌ورزند.

گروه تروریستی طالبان با اسرای جنگی برخورد غیر انسانی، غیر اسلامی و خلاف قوانین حربی دارند و به هیج اصول دینی، انسانی و اخلاقی باورمند نیست و در کنار آن هر روز برای کوچ اجباری، کشتار جمعی و فربه کردن تنش‌های قومی مصروف اند و تمام امیدهای مردم این سرزمین را به یاس  مبدل و زندگی یک ملت را به گروگان گرفته اند.

ویدیوهای منشتر شده از جریان انجام جنایات جنگی توسط طالبان در ولایت پنجشیر، مصداق عینی نسل کشی و انجام اعمال ضد بشری است که قلب هر انسان با احساس را به درد می‌آورد، اما گویی سکوت مرگباری برجهان حاکم شده است که بجای مخالفت و تحریم این گروه، هفته وار بسته‌های پولی به آن‌ها فرستاده می‌شود و با آن‌ها برخورد نا متعارف دیپلوماتیک نیز صورت می‌گیرد.

گروهی که هزاران جنگجوی تروریست را میزبانی، بستر هموار برای فعالیت گروه‌های هراس افگن در منطقه را فراهم و هر روز به جنایات جنگی رو می‌آورند، چگونه می‌تواند گروه مورد پذیرش برای جامعه جهانی باشد؟

جامعه جهانی‌ که شعار آن‌ها مبارزه با تروریزم و رهایی از هراس افگنی است، نباید به این گروه تروریست بیشتر ازین فرصت بدهند.

شورای مقاومت ملی برای نجات افغانستان در حالی‌که وقوع جنایات بشری در ولایت پنحشیر توسط طالبان را به شدت محکوم می‌کند، از جامعه‌ی جهانی خواستار تحریم این گروه و در کنار آن قطع کمک به طالبان و شناختن آن‌ها به عنوان یک گروه تروریستی است.

شورای مقاومت ملی خود را در ماتم مردم دردمند، اما جسور و شجاع ولایت پنجشیر شریک دانسته، روح شهدا را شاد و جایگاه شان را بهشت برین تمنا می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت/ open chat
1
ارتباط واتس اپ / Contact by WhatsApp
Scan the code
شما می‌توانید پرسش و یا دیدگاه خود را اینجا بنویسید