جستجو
Close this search box.
Silab Baghlan

بسم الله الرحمن الرحیم

با تاسف فراوان، حادثه طبیعی سیلاب ویرانگر در ولایات بغلان، تخار، غور، هرات، بدخشان، بادغیس، جوزجان، نیمروز و سمنگان، جان ده‌ها تن از هموطنان ما را گرفت و به هزاران خانواده خسارت‌های هنگفت مالی وارد کرد. مصیبت‌های ناشی از این حادثه مدهش و بی‌سابقه را برای کلیه هموطنان به ویژه بازماندگان و آسیب‌دیدگان این حادثه تسلیت می‌گوییم و خود را در غم آنان شریک می‌دانیم. از خداوند بزرگ استدعا داریم که قربانیان را در بهشت برین جای دهد و برای کلیه بازماندگان و متضررین صبر عنایت فرماید.

هم‌چنین بر اثر بارندگی‌ها و سیلاب‌های اخیر، ساکنان تعدادی از ولایات دیگر کشور نیز آسیب دیده اند و متضرر شده اند که متاسفانه هیچ نهاد و ارگانی وجود ندارد تا به تالمات ناشی از حوادث طبیعی اخیر رسیدگی کند و بر زخم‌های مردمان رنج‌دیده ما مرهم نهد.

این حوادث ویرانگر و وحشتناک در حالی واقع شده است که با تاسف کشور در خلاء دولت مشروع و پاسخگو و فقدان مدیریت درست به سر می‌برد. کشتار، شکنجه، دستگیری، اختطاف، ستم و اجحاف گروه جاهل و بدوی موجود امان مردم مظلوم و بی‌دفاع افغانستان را بریده است و اکنون حوادث دردناک طبیعی نیز مزیدی بر رنج‌های بی‌شمار آنان شده است.

شورای مقاومت ملی برای نجات افغانستان از همه کشورهای جهان، نهادهای بین‌المللی، تاجران و هموطنان خیّر و مهاجرین خارج از کشور تقاضا می‌کند تا از هر طریقی که ممکن است به یاری آسیب دیدگان سیلاب و بارندگی در ولایت مختلف کشور بشتابند و بدین ترتیب بخشی از آلام مردم آسیب دیده و متضرر ما را کاهش دهند.

یک بار دیگر شهادت ده‌ها تن از هموطنان مظلوم و رنج‌دیده خود را در حادثه غم انگیز سیلاب در ولایت کشور و مصیبت‌های ناشی از این حادثه را تسلیت می‌گوییم و یاد قربانیان را گرامی می‌داریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت/ open chat
1
ارتباط واتس اپ / Contact by WhatsApp
Scan the code
شما می‌توانید پرسش و یا دیدگاه خود را اینجا بنویسید