جستجو
Close this search box.
Mula Pirum Qul Ziaye

بنام خداوند بزرگ

 

شورای مقاومت ملی برای نجات افغانستان، فرا رسیدن سومین سال‌گرد شهادت فرمانده پیرم‌قل ضیایی از فرماندهان ارشد جهاد و مقاومت را تسلیت عرض نموده، روانش را شاد و یادش را گرامی‌ می‌دارد.

 

فرمانده پیرم‌قل ضیایی از آوان جهاد مقدس مردم افغانستان به مبارزه پرداخت و صادقانه در این راه با فداکاری و تلاش فراوان ادای مسوولیت نمود و از آن آوان تا دوران مقاومت با شجاعت و شهامت در برابر دشمنان مردم افغانستان مبارزه و ایستادگی کرد. او مجاهد دلیر، استوار و فداکاری بود که در دفاع از میهن و مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزید.

آقای ضیایی در مسند نمایندگی از مردم در شورای ملی نیز تلاش فراوان بخرج داد و در حوزه‌ی سیاسی، در جمعیت اسلامی افغانستان به عنوان فرمانده ارشد و نامدار و در جنبش ملی اسلامی به عنوان معاون، ایفای نقش نمود و در روزهای پیش از تحویل‌دهی کشور به گروه طالبان، در صف مبارزه با طالبان ایستاد و در دفاع از مردم و میهن اش جانش را قربانی نمود که تاریخ و مردم ما هرگز کارنامه‌ی ایشان را فراموش نخواهند کرد.

 

یکبار دیگر ضمن یادبود از کارها، پیکارها و فداکاری‌های ایشان، روانش را شاد و یادش را گرامی داشته، مراتب همدردی خویش را خدمت مجاهدین و مقاومت‌گران و خانواده‌ی محترم ایشان ابراز می‌داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت/ open chat
1
ارتباط واتس اپ / Contact by WhatsApp
Scan the code
شما می‌توانید پرسش و یا دیدگاه خود را اینجا بنویسید