جستجو
Close this search box.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بِأَيِّ ذَنْبٍ قُتِلَت

حمله به مرکز آموزشی کاج در غرب کابل که سبب شهادت و جراحت ده‌ها جوان بی‌گناه که برای آموزش گرد آمده بودند بسیار دردآور، اندوه‌بار و مایه‌ی تاثر عمیق همه‌ی ما گردید.

این رویدادها نه‌تنها نشان از سرکوب روند آموزش است که حضور سنگین نیروهای تروریستی را در قلب کشور نشان می‌دهد که به راحتی به هر محلی یورش می‌برند و مردم بی‌گناه را هدف قرار می‌دهند.

طالبان برخلاف تمامی ادعاهای کذایی مبنی بر مبارزه با تروریزم، از حامیان اصلی و میزبان تمامی گروه‌های تروریستی منطقوی و جهانی در قلمرو تحت تسلط شان است و مدارک و یافته‌ها نشان می‌دهد که صدها نیروی تروریست در افغانستان عملاً حضور و فعالیت دارند.

حمله به مرکز آموزشی کاج تن‌ها رویدادی نیست که بوقوع پیوسته، بلکه همه روزه حوادث متعدد شامل قتل‌های هدفمند، آدم ربایی، سرقت‌، فساد گسترده و ستم‌های گوناگون توسط گروه تروریستی طالبان انجام میابد.

شورای مقاومت ملی برای نجات افغانستان در حالی‌که عاملین وقوع رویداد امروز را به شدت نکوهش می‌کند، ضمن همدردی با خانواده‌هایی که عزیزان شان را از دست دادند، برای شهدا بهشت برین و به مجروحان شفای عاجل تمنا می‌نماید.

شورای مقاومت ملی از جامعه‌ی جهانی می‌خواهد که ضمن حمایت از شکل گیری طرح بدیل مبارزه با افراط گرایی، طالبان و تروریزم، در تعامل با گروه تروریستی طالبان که بر خلاف منافع ملی افغانستان و خطر برای امنیت منطقه و‌جهان است، تجدید نظر و با آن‌ها به عنوان یک‌ جریان هراس افگن برخورد نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت/ open chat
1
ارتباط واتس اپ / Contact by WhatsApp
Scan the code
شما می‌توانید پرسش و یا دیدگاه خود را اینجا بنویسید