جستجو
Close this search box.

 

بنام خداوند دادگر

گروه هراس افگن، ظالم، ویرانگر و شرور طالبان با حمله بر سنگرداران اندرآب‌ها، فرمانده خیرمحمد خیرخواه را به‌شمول شماری از جوانان مقاومت‌گر دیگر شهید و شماری از نیروهای مقاومت را به اسارت گرفته اند.

اندرآب‌ها به عنوان سرزمین حماسه آفرین و مردم آن با حس بلند آزادگی از نخستین لحظات تسلط طالبان بر افغانستان، بخاطر دفاع از عزت، شرف و کرامت مردم در برابر این گروه خون آشام، صف محکم مقاومت و ایستادگی را پی‌ریزی و فرزندان دلیر آن در برابر این گروه متحجر، با قامت استوار و عزم راسخ ایستادگی و مقاومت و به طالبان تفهیم نمودند که با زور و جبر نمی‌شود بر سرزمین و مردم آزاده‌ی افغانستان، حکم‌رانی کرد.

فرمانده شجاع و نامدار، خیرمحمد خیرخواه در کنار دیگر فرماندهان دلیر در اندرآب‌ها، صدای آزادی را بلند نگه‌داشتند و چندین حمله‌ی سنگین طالبان را با شکست روبرو و سبب خشم این گروه شدند که با تأسف شب گذشته در یک حمله‌ی غافل‌گیرانه‌ی دشمن، فرمانده خیرخواه با جمعی از یارانش جان‌های شیرین شان را از دست دادند.

شورای مقاومت ملی برای نجات افغانستان درحالی‌که گروه طالبان را عامل جنگ، ویرانی و شهادت این فرزندان صالح و شجاع افغانستان‌ می‌داند، این خون‌های سرخ شهدا را بی پاسخ نخواهد ماند و از هر قطره‌ی خون آنان سیلابی برای نابودی طالبان موجی شکل خواهد گرفت.

شورای مقاومت ملی خود را در ماتم از دست دادن این عزیزان فداکار شریک دانسته، ضمن قدر دانی از مبارزات بی امان، پی‌گیر و شجاعانه آنان، مراتب همدردی خویش را خدمت خانواده‌های داغ‌دیده، مردم سربلند اندرآب‌ها و هم میهنان عزیز ابراز داشته، روح شهدا را شاد و جایگاه شان را بهشت برین آرزو می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت/ open chat
1
ارتباط واتس اپ / Contact by WhatsApp
Scan the code
شما می‌توانید پرسش و یا دیدگاه خود را اینجا بنویسید