جستجو
Close this search box.
Salang Shohada

بسم الله الرحمن الرحیم‌

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

 

شورای مقاومت ملی برای نجات افغانستان فرا رسیدن نخستین سال‌گرد شهادت اکمل امیر، عبدالبصیر اندرابی، قربان‌علی بامیانی، فهیم سالنگی، برهان‌الدین اندرابی و عبدالصبور فاریابی و حسین سمنگانی را که در راه دفاع از میهن جان‌های شان را از دست دادند، تسلیت عرض نموده، روان آنان را شاد و یادهای شان را گرامی می‌دارد.

شهیدان درحقیقت الگوهای بی‌بدیل ایثار و فداکاری اند که تاریخ به مرام و راه آنان می‌بالد. تجلیل و بزرگ‌داشت از کارنامه‌ی شهدا، درسی است برای نسل‌های بیدار امروز وفردای کشور ما.

سرزمین ما که بیش از چهاردهه درگیر نبردهای گوناگون است، در بیش از دوسال گذشته براساس توطیه عناصر داخلی و حامیان بیرونی آنان به گروهی تحویل داده شده است که با هیچ یک از ارزش‌های دینی و انسانی هم‌خوانی ندارد. اکمل امیر و یارانش برای مبارزه در برابر چنین گروهی وارد میهن شد و سوکمندانه او و یارانش در نبرد رو در رو با دشمن به شهادت رسیدند. اکمل و یارانش که از بهترین نیروهای دفاعی و امنیتی کشور بودند پیش ازین نیز سال‌ها در چارچوب نظام جمهوری اسلامی افغانستان از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشور دفاع نمودند. اکمل و یارانش نیروهای تربیت یافته نظامی و کادرهای مجرب و فهیمی بودند که جامعه و نظام آینده کشوربه آنها نیاز داشتند. آنان سال‌ها آموزش دیدند و به بهترین وجه تربیت شدند تا در خدمت کشور و مردم شان قرار داشته باشند، اما گروه طالبان جان آنان را گرفت و سرزمین ما را از چندکادر مجرب نظامی خالی کرد.

اکمل امیر و یارانش در ادامه‌ی راه سلف صالح خود حرکت کردند و نشان دادند که آزادی را باید حصول کرد و از مادروطن با خون خود نیز پاسداری نمود.

شورای مقاومت ملی با قدردانی و ستایش از فداکاری و کارنامه‌های درخشان فرمانده اکمل امیر و یاران شهیدش، آنان را قهرمانان عرصه‌ی آزادی و عدالت‌خواهی کشور پنداشته، فرا رسیدن نخستین سال‌گرد شهادت شان را به کافه مردم افغانستان، خانواده‌ی شهدا و دوست‌داران ایشان تسلیت عرض نموده، روان‌های شان را شاد و جایگاه شان را بهشت برین تمنا می‌کند.

شورای مقاومت ملی به این باور است که خون این شهدا و سایرشهدای مقاومت بی پاسخ نمی‌ماند و به‌زودی بنیاد گروه طالبان و ظلم آنان را برخواهد کند.

و من‌الله التوفیق

2 پاسخ

  1. عرض تسلیت دارم خدمت بسته گان شهیدای جبهه آزادی
    به امید روزی انتقام

  2. عرض تسلیت به مناسبت اولین سالگرد قهرمانان آزادی ؛ فرمانده اکمل امیر و یارانش هر یک عبدالبصیر اندرابی، فهیم سالنگی، قربانعلی بامیانی، عبدالصبور فاریابی، برهان الدین اندرابی و حسین سمنگانی را بر کافه ملت شهید پرور و قهرمان پرور افغانستان و برای همسنگران و همفکرانش، و بلخصوص به خانواده هایکه چنین قهرمانانی را در دامن خود پرورش و در خدمت مردم این وطن قرار داده برایشان از بارگاه رب العزت صبر و جمیل تمنا دارم.
    انا لله و انا اله راجعون.
    خون پاک شهدای راه آزادی هیچ وقت بی پاسخ نخواهد ماند انشاالله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت/ open chat
1
ارتباط واتس اپ / Contact by WhatsApp
Scan the code
شما می‌توانید پرسش و یا دیدگاه خود را اینجا بنویسید